27 Haziran’da 37+2 haftalık doğum yaptım sezeryanla gebelik zehirlenmesinden dolayı erken alındı ama sonrası tam bir kabus heryerim ödem sanki her gün daha fazla şişiyorum ve heryerim alerji yaptı vücudumda bacaklarımda kabarık kabarık egzama gibi oldum bunları sonradan yaşayan varmı nasıl bı süreç izlediniz