Kızlar arkadaşım başka eve tasinma ihtimali olduğu için cocuguna anasınıfı kaydı yaptırmadı. Daha evde bulamadılar. İlkokula bağlı anasinifina kayitlara geç kalırsa ne olur? Kayıt edemez mi? Bizim kaydimiz 17 temmuzda olacak mesela. Herkes kaydederse sınıflar dolarsa, adresi tutsa bile başka cocuk almazlar mi