Kızlar idrarında koku ve azalma olduğu için doktora gittik. Burası da 37 derece bana birazcık su verebilirsiniz artik dedi. Kaynatılmış ilitilmis su vermeye başladım. Philips aventin bardağına suyu hazırlayıp bırakıyorum. Bu sorunumuz çözüldü. Fakat söyle birşey var. Bebeğim suya saldırmaya başladı resmen. Sanki yetişkin çocuk ve gün boyu su içmemiş gibi. Eline sulugu alıp lıkır lıkır içmeye başladı. Sok geçirdim. Elinden almaya çalışınca sıkıca tutmaya başlıyor. Ağlıyor. Aç mı desem değil. Emzirme sonrası veriyorum şuan da kilosu 8kg sadece anne sütü. Kilo alımında sıkıntı yok. Ama suyu böyle lıkır lıkır içmesi zararlı değil mi. Kiyamiyorum da vermek istiyorum o öyle yapınca 😣 başka bi doktor da su verme demişti bu arada. Emin olamayıp üçüncüye gittim o da ver dedi