Usagi Sezeryan sonrası kilo verme ve sezeryan göbeği için ne yaptınız kızlar. Bebeğim 8 aylık hala ara ara vücudum sanki ödem tutuyor, karnım bir şişiyor bir iniyor
Annesininguzelkizi Usagi aynu canım inan sporda yaptım düzeldi biraz yesen eski haline dönüyo 10 aylık kızım
Usagi Evet ya bir bakıyorum sanki düz bir bakıyorum göbek ki doğumdan önce kaslı bir karnım vardı çok sinirimi bozuyor bu görüntü :( bebeğime bakınca hepsine değer diyorum elbette ama insan ne zaman düzelir diye düşünmüyor değil :/