Tontis_annesii Kızlar oğlum 11 aylık yüksek derece de enfeksiyon geçirmişti hastane de yattı 2 gün asla bişey yiyip içmiyordu 13 kg dan 12.500 e düştü kilosu hala da iştahsız çok mu fazla gitmiş kilosu ya biraz takıldım buna
gamzemsi Tontis_annesii benim bebeğim 13 aylık olacak hala 8 kilo iki üç kez hastalık durumu oldu. 2-3 kilo verdi doktor ona bile normal dedi. Çok fazla vermemiş kafanıza takmayın
bilgekizinannesi Tontis_annesii hastalıkta biraz veriyor çok vermemiş bile. Sonradan verdiğini alacaktır sağlıklı olsun da. Geçmiş olsun
canparelerim Tontis_annesii benim oğlumda 11aylıkken hastalanmıştı istifra isal iştahsızlık derken ilaçlar serumlar atlatmıştık hastalığı şükür ama benim oğlumda o hastalıkta tam 1kilo kaybetti. 11aylıkken 12kiloydu sonra yaş kontrolünde 11kilo çıktı. Çok geçmiş olsun size de inşallah iyleşir bian önce🙏🌸
canparelerim Tontis_annesii Allah’ım şifa versin yavrulara yazık kuzuya. Tek sağlıklı olsun da kilo hiç önemli değil verir alır geri❤️