Kızlar merhaba. Dün görümcemin eşi 1 yaşındaki kızımın burnunu öyle çok sıktı ki eve gelince kanamaya başladı. Neyse kanama durdu ve eşim bunu söylediğinde gorumcemle kaynanam hemen ondan değil gunestendir(pikniğe gittik ve güneş pek yoktu)demeye başladılar. Alındılar. Ben şimdi napayım anlamıyorum. Her denilene alınıyorlar ya valla nefret ediyorum ve öğleden sonra kaynanamgile gidicez. 😭 Burun sıkmaktan kanar mı kızlar?