seninanonim Uzatamıyorum çok uzun sevmem zaten ama hiç uzamıyor hemen kırılıyor.Kalıcı oje yaptırmıştım uzamıştı ojeyi çıkardık ve tırnaklarımın bazıları kağıt gibi olmuş 🥲 Şimdi yine dipten kestim sağlıklı olarak nasıl uzatırım ?
[silindi] seninanonim Evocapil diye bir vitamin var protez tırnaktan sonra o takviye ile kurtardım tırnaklarımı
Yusufff-41 seninanonim benim tırnaklarım da kağıt gibiydi hemen kırılıyordu bepanthol pişik kremi var ya akşam yatmadan ellerime sürüyordum tırnaklarımı hem uzattı hemde kalınlaştırdı denemekten zarar gelmez
nescafebagimlisi seninanonim aşkom limonu ortadan ikiye kes içerisine tırnaklarını batır hem güçlendiriyor hem beyazlatıyor sararmasını önlüyor ben bir ara çok yapıyordum bebek doğduktan sonra canı yanar diye uzatamıyorum artık bazen uzarsa da heves edip kesmiyorum 😂🙈
[silindi] seninanonim Evet hem saç hemde tırnak için çok iyi bir takviye, doktor önerisi ile almıştım. Hiç bir yan etkisi olmadı 🤗
[silindi] seninanonim Benim o dönem çok fazla saçlarım dökülüyordu. Birde protez tırnak yaptırmıştım. Kendi tırnak yapım çok sert ve tırnak yapımı bozmuştu. Kağıt gibiydi tırnaklarım çıt çıt kırılıyordu. Cildiyeye gittim. Hemen bu ilacı verdi. Hiç abartmıyorum 2 hafta içinde etkisini gördüm. Saçlarım toparlandı ve tırnaklarım eskisinden daha güçlü oldu. Şu an eşim saçı için içiyor ve dökülmesi azaldı. 🌺
seninanonim nescafebagimlisi Teşekkür ederim çok uzatmak değil niyetim şöyle oje sürebileceğim kadar uzasa yeter ❤️🙏🏼
nescafebagimlisi her gün yap faydasını görürsün bende işe yarıyordu arada limona karbonatta döküp batırdığım oluyordu aklında bulunsun