NehirPerisi Kızlar bebeğim doğduğunda bebek Tartisi hediye geldi fakat çok kullanılmadı. 17 aylık. En fazla 10 kere tarttim. https://www.hizliresim.com/c3w3yl0 https://www.hizliresim.com/6ak0olf 300 TL kargo alıcı ya da elden teslim
Semagurumi Merhaba doğru tartıyormu acaba ben de internetten aldım ama bugün fark ettik sağlık ocağıyla bu tartı arasında sapma baya vardı. Sonra evde 1 kiloluk mercimeği tarttım 160 gram fazla çıkıyordu. 😔