İyi sabahlar anneler
oğlum iki gündür yeşil kaka yapıyor ama 2-3 saatte bir su gibi anne sütü alıyor keyfi yerinde ateşi yok iştahı da iyi ama kaka sayısı arttı bezi dolduracak kadar yapmıyor ama çok az az yapıyor her defasında. Neden böyle oluyodur başına gelen var mı ? 3 aylık olacak oğlum