Kızlar eşimle terepiste gitmeye karar verdik çok sık kavgalarımız oluyor öyle böyle değil iğne ucundan tartışmalar çıkıyor ve bu çok uzuyor çok köyü oluyoruz beş aylık bi kızım var boşanmayı düşünmüyoruz ikimizde hem kızımız için hemde içtem içe birbirimizi sevdiğimiz için ne beraber oluyor ne ayrı oluyor açıkçası yuvamızı kurtarmak için bu yola basvurduk varmı bildiğiniz tanıdığınız