Anneler Merhaba,
Oğlumun birkaç aydır bez bacağına sürtündüğünden sol bacağında egzama oluştu. Dermatolog kortizollu bir krem önerdi. Başta kullanmadık ama sonra çok kaşınınca kullandık. O sürede iyileşti ama sonra yine tekrar etti. Şimdi çok kaşınıyor. Cicaplast, Coresatin vs kullanıyoruz ama geçmedi. Bazen kaşımaktan kanıyor😞 Benzer durum yaşayıp çözüm bulan var mı?