DURUA Merhaba arkadaşlar Yurtdışından akrabam bebek arabası hediye gönderiyor dhl kargo ile. Ancak gümrük vergisi ödeme durumu oluyormuş doğru mudur ? Ödeniyorsa tahmini ne kadardır bilginiz var mı ? Gelen kargo 250€ tutarında