Miracinannesi23 Annelerim erkek Bebişlerde yürüten ne zamana kadar zararlı bir süresi var mı oğluşum 7 aylık ve yürümek için çaba sarf ediyor ne yapacağımı bilemedim 😥
cennetkokuluyavrum Miracinannesi23 5 bucuk olucaz bizde yurutec dusunuyoruz normalde 6 ayda kulaniliyor diyorlar ama kiz erkek fark edermi kardesim 5 aylikkrn kiz bebegini koymustu
nescafebagimlisi Miracinannesi23 ben 4 bucuk aylıkken falan yanlıs hatırlamıyorsam bindirmiştim ilk şimdi 8 aylık oldu hala biniyor
Rumeysaerva Miracinannesi23 hiç kullanmadık doktorum 6 ay kontrolünde sordu yürüteçe koyuyor musun diye bende hiç koymadım dedim oda zaten yasak önermiyoruz dedi
cennetkokuluyavrum cennetkokuluyavrum anldim ozman erkek cocuklari kacinci ayda koyulcak bende alicaktim 🤔