Mervetnl bizimkide hiç pişik olmadı daha, gündüz ya doldurdukca yada 2 saatte değişirim bezi, kakayı çok yaparsa bende yıkıyorum ama az yaparsa yıkamam :) kremide günde bi kere sürerim pişik olmayınca sık sürmeye gerek duymadım :) şimdi gece sık uyanmıyor bi kere uyanıyor o zaman değişiyorum hemen bezini bazen dolu oluyor bazen az dolu oluyor gece ama yinede yazda gelince korktum pişer felan acaba değiştirmek mi lazım diye :) uykusu hassas zaten bide bezi değişsem kesin uyanır ve düzen kalmaz diye düşünüyorum :)