findikbrnlu0_ Kızlar bi bakar mısınız ya? 2 haftadan beri oğlum hergün gece 2 buçuktan 4 buçuğa kadar ağlıyor gibi yapıyor mama veriyorum içmiyor ama saati hiç şaşmaz 2 buçukta başlıyor 4 buçukta bitiyor bu olay. Sizce bu neden oluyor?
seherskr findikbrnlu0_ benim kızım da aynıs… Resmen gece terörü 2 haftadır uyku nedir unuttuk.. Uyuması ayrı dert uyuyup bir saat olmadan uyanması ayrı dert. Kızımın daha dişleri çıkmadı ben diş olmasına bağlıyorum ama daha ne diş etinde şişlik var ne de başka bir şey. . bende burada bekleyeyim belki birileri yazar
findikbrnlu0_ seherskr evet aynı ya gerçekten çok yoruldum bende diş eti 3. Aydan beri kabarık ama gelen giden yok
seherskr findikbrnlu0_ bizim de öyle. Ha çıktı ha çıkacak ha çıktı ha çıkacak diye diye yorulduk..Artık beklemekten de vazgeçtim tek derdim uyuması oldu.Arabaya biner binmez uyuyan bebek 5 dk sonra çığlık atarak uyanıyor ve uzak mesafe hiçbir yere gidemiyorum.. herkes yorumlarda diş demiş bence de diş çünkü biz de kabızlık da başladı uykusuzluk huysuzluk neler neler :(
Melikerdemm findikbrnlu0_ dis sancısı olabılır gece hormonlardan dolayı agrılar daha cok artarmıs bizimde uyku düzenimz masallah bir aydır düzeldi öncesi bizdede kabustu alt disleri cıktı düzeldi uykusu bence dis olabılır
bilgekizinannesi findikbrnlu0_ bizim öyle olmuştu gece yarım saatte bir uyanmaya başlamıştı. Patlasa da geçmemişti üstü üste dişler geldi hep. Şimdi de 13 aylık azılar çıkıyor çok mızmız bahane arıyor ağlamak için. Geceler de haram. Her bebekte değişiyor ama diş zor geçiyor bizim. Umarım sizin hafif atlatır dişleri. Bu dişler bitene kadar rahat yok sanırım
Melikerdemm findikbrnlu0_ suan icin rahatız alt iki dis cıktıktan snra baska dis yok suan cıkıcagı zaman ne olur bilmiyorum acıkcası
Atlasmom66 bilgekizinannesi merhabalar bu süreçte bebeğinizin gece aşırı ağlamaları oldu mu bebeğim 9 aylık hiç dişi yok şu bir haftadır gece kalkıp bir saate yalın çığlık çığlığa ağlıyor ve zor sakinleşiyor dişle alakalı mı acaba 😞
ErsagunAktugunannesi findikbrnlu0_ takipli doktoru varsa sordunuz mu nedir ne değildir diye. Diş de olmayabilir belki. Mutlaka bi uzman görüşü alın çocuğunuz için
findikbrnlu0_ ErsagunAktugunannesi doktorumuz var evet ama özel değil numarası falan yok devlet hastanesinde pazartesi gidiyim olmazsa