Merhabalar,5 gün sonra 4 aylık olacak bi bebeğim var. Çok gazlı bir bebekti biogaia ve sab simplex kullanıyorduk,10 gün önce falan biogaia yı kestim çünlü 2 günde bir su gibi yapmaya başlamıştı. O zamandan beri günde 4-5 kere
) kakasını yapıyor. Ateşi ya da huzursuzluğu yok. Kakası da bazen pütürlü bazen pütürsüz. Kaka rengi de sarı,sümüksülük yok. İshal mi değil mi anlayamadım doktora götürmeli miyim?sadece anne sütü alıyor. Bu kadar çok yapması kilo alımını da etkiler mi napmalıyım