Kızlar kayınpederim bana bir inek vermişti onun yavrusu var büyüdü baya onu sattılar 20 bin TL’ye ve o paraya da bilezik alacam ama hangisi olur ben kalın takmayı sevmiyorum ince olsa öyle olmaz mı. Birde 2 gram 1 çeyrek var onları da bozdurup üstünü tamamlayıp yine bilezik mi alalım yoksa onlar da öylece dursun mu fikir verirseniz çok iyi olur. Aklıma buraya yazmak geldi 🤗