elfida01 Arkadaşlar bebeğim 1 ay erken doğdu şuan 5 aylık takviye olarak mama kullanıyoruz doğması önünüzdeki ay mı 2 numaraya geçmeliyim 2 ay sonra mı
edafmo elfida01 doğumdan sonra 6ayında 2 numaraya geçiliyor diye biliyorum. Benim de bebeğim 1ay erken doğdu öyle yapacağım
Defois Benim ki de 1 ay erken doğdu . Doğumdan 6 ay sonra 2 numarasını kullanmaya başladık sorun olmadı
elfida01 edafmo Defois şuan 5 aylık sayılır doğum tarihine göre 1 ay sonra 2 numaraya geçerim o zaman
edafmo elfida01 evet doğduğu güne göre hesaplayıp verebilirsiniz. Ben hipp cambiotic kullandım sonrasında süt alerjisi çıktığı için şuan Aptamil pregomin kullanıyoruz