Kizlar bebeğim 3 ay 10 günlük ne zaman bir yere çıksak kıyameti koparıyor çok kısa bir süre sonra o kadar çok ağlıyor ki anlatamam gören bir yeri acıyor sanıyor, altı temiz karnı tok ve sürekli ilgileniyorum, örneğin yemek yemeye gittij ailecek 10 dk sonra başladı ağlamaya durmuyor, bebek bakım odasına çıktık gülüyor eğleniyor asansöre binip tekrar aşağı inip rest yada dışarıya adımi mi atar atmaz ağlıyor, napicam şaşırmış durumdayım , eve geldik kayınvalidem ve kpederle gönlünü hoş ettik birazcık yarim saat de olsa bı turluyalim eşimle dedik kapıdan çıkmadan kıyameti kopardı yine hep böyle ne zaman düzelicek bebesiyle gezenlere özeniyorum ve asla emzik tutmuyor