Minikosannesi Kızlar bebeğim 8 aylik diş çıkarıyor . Ve atesi 37 civarında bu dönemde ne yapmalıyım . İlaç vermeli miyim
Neziha122 Minikosannesi diş çıkarama çok zor 39,40 buldu bizim ateşler ilk kızımda hiç olmamış tı ikincisi zor çıkardı calpol ver
Melo34 İnstegramda hastalmayancocuk hesabında görmüştüm kendinize sarımsak kuru yapın sarımsak bal limon. Bu şekilde bebekler daha kolay atlatiyormus bu süreci bebek için ne verilir bilmiyorum 😕
Minikosannesi hunilimomy 37 buçuk 37.8 en fazla oluyor neyse ki daha çok yükselmiyor ama başı elleri ayakları ateş gbi
hunilimomy Minikosannesi sıkı takip edin duş aldirabilirsiniz kolay çıkarması için zeytinyagi karanfil yapabilirsiniz
Minikosannesi hunilimomy tedagil veriyorm ama sizin dediğiniz tarifi de deneyebilirm nasıl yapiorsunuz
Minikosannesi Neziha122 öyle yaptım çok şükür çok yukselmiyor 37 civarında dolaşıyor en fazla 37.8 oldu
hunilimomy Minikosannesi alti yedi tane karanfili toz haline getirin üzerini gececk kadar zeytinyagi bi gece buzdolabında dinlendirin sonra damaklarina masaj yapabilirsiniz