Merhaba kızlar,şu an bu saatte çaresiz kalmış bebeğini uyutan bir anne olarak yazıyorum. Kuzum 3 ay 12 günlük. Bu zamana kadar henüz çok küçük oldugu için uykularına asla müdahale etmedim istediği zaman uyuttum, istemediği zaman zorlamadım. Kızım maşallah kendi düzenini kendi oluşturdu. Son bir haftadır 9 gibi kendi isteğiyle gece uykusuna geçiyor. Şu an memlekette annemin evindeyiz. Sırf kızımın düzeni bozulmasın diye akşamları hiçbir yere çıkmıyorum.Son 2 gündür gece uykusuna daha erken geçmek istiyor. Özellikle dün kendi isteği ile 7’de uyudu dün de eşimin ailesindeydik sürekli neden uyuyor bu çocuk deyip durdular. Çocuğum 7 de uyudu orda 9 da emmek için kalktı sevmeye geldiler çocuğun uykusu bölündü. Sonra tekrar kendi anneme gel vs derken zorla tekrardan 11e doğru uyudu çocuk. Ama geceleri çok zorlanıyorum. Gece emmelerinde uykuya dalmada çok problem yaşıyoruz. Bu saat oldu mesela emzirdim halâ sallıyorum mıkır mıkır ötüyor. Böyle olmasının sebebi erken uykuya dalması olabilir mi ? Eğer öyleyse daha geç uyuyacağım çünkü geceleri çok perişan oluyorum:((