İyi geceler kızlar 7 aylık bi bebeğim var emziriyorum sorum şu doğumdan sonra fark ettim ellerimde kızarıklık var bebek ilk 4 ay kolikti sürekli kucakta diye Baskı yapıyorum diye oluyor sandm fakat 3 aydır hala aynı ve geçmiyor nette de kötü şeyler yazıyor bulunduğum yerde hastane sorunu var bir doktora göründüm önemsemedi başınıza böyle bişi geldi mi neden olur