CmreKSidar ben denemeye henüz korkuyorum 😅 evde de düzen habire kaçtığı için.. bu aralar uykuya direnme trendindeyiz bir de meme reddi yapıyor, ilk normal tutturmaya çalışıyorum baktım tutmuyor ağlıyor silikon uç ile tutturuyorum öyle tutuyor. Bir de sütüm bir ara azaldı bir gün emzirmeden önce sağdım 1 damla bile gelmedi (çok yumuşaktı süt var mı diye şüphelenmiştim) o gün çok berbattı. Sürekli sağmam gerek bi sağıyorum bi üşeniyorum. Ne yapacam ne edecem ben de bilmiyorum. Solgarın vitaminini aldım onu deneyeceğim bir de.
Gündüzleri yarım saate düşürdü uykuyu, ve iyice azalttı. 4 saat uyumadan ayakta durmaya başladı ama görseniz gözünden uyku akıyor. Uykuya geçemiyor. Ayakta sallamaya alıştı veya kucakta uyumaya. En son çare ağlatarak uyutmaya gidecek diye üzülüyorum :(