Deletedmom_110 biz dün gittik ortam güzel gerçekten arap,suriyeli falan yok işletme sahibi almıyomuş. Giriş h.içi 240 h.sonu 350 ama nakitte 290 yapıyorlar. Otopark ücretsiz. İçeriye su dahil hiçbirşey almıyorlar anca içilmiş yarım su varsa elinde onu alıyolar. Almamaları sıkıntı degılde yemek almaya gittik ve 1 saat sıra bekledik önümüzde 100den fazla kişi vardı. Yemek almıyorsunuz içeri madem, daha hızlı yapsanız şu işi keşke. En son açlıktan gözüm kararmqyq başladı🙄