Merhaba canım anneler. Bebeğim 13 aylık. Yaklaşık 2 hafta önce tras oldu. Bu ikinci traşı bu arada.ilk de değil. İlk traşında çok fazla ağlamamıştı ama bu defa o kadar çok ağladı ki içini çeke çeke. Hatta o günden sonra ağlaması değişti. En ufak biseyde bile sanki canı çok yanıyormuş gibi, hem de anne diye bağırarak ağlıyor. Ve o traş gününden sonra gece uykusu asla düzelmedi yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor. Acaba tras onda travma yaratmış olabilir mi? Eğer öyleyse ne yapmam gerek. Lütfen akıl verin hem yavrum sağlıklı uyuyamıyor hem de ben. Hakkınızı helal edin uzun oldu