Kızlar merhaba. Bebeğim 4 aylik olmak üzere ve kakasını 4 5 günde bir yapıyor 1 aydır. Bazen zeytin yağı veriyorum. Bir kerede yarim olarak fitil vermiştim. Ama alışır diye fitilde vermiyorum. Aşırı gaz çıkarıyor ve çok kötü kokuyor . Yaptığında ise kabız değil , normal kıvamlı kakasını. Bu durumu yaşayan var mı acaba 😔