Arkadaşlar sağ avuç içinde tam yaşam çizgisi dediğimiz çizgide sıra sıra küçük küçük su toplaması oluştu.bunlar zona olabilir mi?daha önce yaşayan var mı acıyor ve kaşınıyor.önce bir tane çıktı önemsememiştim ama şimdi yayıldı etrafında 8-10 tane minik su kabarcığı var.ve acıyor.bu nedir bayramdan sonra doktora gideceğim.ama korktum da önemli bi rahatsızlık olabilir mi