Kolik mi canım acaba haftanın 3 günü 3 saat sebepsizce ağlarlarmış kendi oğlum da öyleydi bizim akşam 9 gece 1 di Allahım kabus günlerdi ama en iyi şey ana kucağı gibi kucağınızda tutun kolunuzu bacağının arasından geçirin bebeğiniz dik pozisyonda duracak şekil de hafif tempo ile zıplatın böyle parmak uçlarınızla kalkın inin 🤗 inşallah anlata bilmiştir