Normal de 6 hafta diye biliyorum ama 60 gün sürer dedi doktor bende senin gibi tereddüt’de kalmıştım, adet de emzirdiğini için 5 ay sonra oldum normal de daha uzun sürermiş emziriyorsan eğer canım . Adet olduğun da ise parça parça gelecek ki içinde ki pislikler çıksın yani senin şu an lohusa kanasıdır 🤗