2790 doğdu bebeğimiz, ilk 2 ay güzel toparladı şu an 3 aylık, 3. Ayda kilo alımı baya azalmış, çok üzüldüm. Biberon verdikçe de memeyi iyice bırakmaya meyil ediyor gibi hissediyorum aşırı tedirginim zaten sütüm de git gel oldu. Memeyi bırakmasından çok korkuyorum istemiyorum, emzirmek istiyorum o da zor tutar oldu iyice. Uykuda bile kafayı çeviriyor eşşek. Ne yapabilirim tavsiyede bulunacak kimse var mı 😭