Merhaba 4 kasımda ikiz kızlarımı sezeryanla 37+1 de doğurdum ciğerlerindeki suyun çıkmaması nedeniyle kuveze koydular. 2700 doğdular ilk gün biri 300 diğeri 100 gr verdi ödem atmış. Sonra azar azar kilo almaya başladılar. Dün gittiğimdeyse 100 gr önceden veren 200 gr diğeri 40 gr vermiş. Ayrıca ona giden seruma dabutamin diye bi ilaç eklemişler. Bu ilaç normalde kalple ilgili bana yeni doğanlara takıyoruz dediler ama Tatmin olmadım çünkü diğer kızımda sade serum vardı. Bu ilaci bilen var mı bebeği kuveze girmiş.