Asdasdas 22 günlük bebeğim 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum ama çok zor uyuyor kaldırmayıp o ağlayınca emzirsem sorun olur mu
Bebee Asdasdas hayır canım yenidoğan bebek bir şekilde uyandırılıp emzirilmeli. Altını aç uyanmazsa bacaklarını yıka ayaklarını gıdıkla hiç olmazsa yüzünü yıka
Bebegimm1 Asdasdas 1 aylık olana kadar siz uyandırın doktor kontrolunde sarılık durumuna ve kılo durumuna göre doktor size söyler ben 1.ayından snra kaldırmamıştım doktor kendi uyandıgında besle demişti
Ebruliiiiii Asdasdas mutlaka uyandırıp emzir yeni doğan bebişler şekeri düşünce ağlayıp emmek istediğini belirtemez
Demoo Asdasdas sorun olur tabi sarılık olur kuzum ilk 3 ay 2 saatte bir emzirdim sonra benim bebe isyan etti artık 2 saatte bi emmek istemedi oyle oyle saatleri uzattim simdi 8 aylik hala gece emzirmesi yapıyorum zaten 2 gibi uyuyorum uyumadan emziriyorum bi de 6 gibi uyanmazsam o 7 gibi zaten istiyor uyanıyor
brcogz-21 Daha çok küçük bebeğin bence emzirmelisin bebeğin tamamiyle uyanık olmasına gerek yok rüya öğünü yapabilirsin hem bebeğin sarılık olmaz hem sütün artar hemde aranızdaki bağ dahada kuvvetlenir en güzel zamanların doya doya emzir 👩🍼
aselenamom Asdasdas Ağlasada ağlamasada uyansada uyanmasada 2 saatte 1 emzirmelisin hem senin sütünün artması açısından hemde bebeğin sarılık vs gibi hastalıklardan uzak olması hemde henüz midesi küçük olduğu için emzirmediğinde kan şekeri düşme ihtimali yüksek olduğu için mecburi olarak bunu yapmalısın 🙏🏻