tugbakaraer1 Merhaba regly olunca sizinde sütünüz çok azalıyor mu? Azalmaması için neler yapıyorsunuz öneride bulunur musunuz? 😭
Prenses_dzce tugbakaraer1 evet benimde öyle oluyo ne yapmam lazım dersen bol bol yemek ye protein ağırlıklı üç ana iki ara öğün beslen
Prenses_dzce tugbakaraer1 kaç kilo doğdu peki bebeğiniz benim kiixmda 35 haftalık doğdu şuan bir aylık
tugbakaraer1 Prenses_dzce bazen doğru düzgün beslenemiyorum bile bebeğim huysuz olduğu için tek başıma ilgilenmeye çalışıyorum kuruyemiş bol suyla yiyemediğim öğünleri geçiştirmeye çalışıyorum:( 2100 gram doğdu şu an 5400 gram falan oldu Sizin kaç kg doğdu?
Prenses_dzce tugbakaraer1 2900 doğdu ama 2700 düştü şuan kaç kilo bilmiyorum canım hafta içi aşı var onun için gudicez tartılır sanırsam siz asinizi oldunuz mu
tugbakaraer1 Prenses_dzce evet bütün doktorumuzun önerdiği aşıları yaptırıyorum,sağlıcakla büyütün inşallah bebeğinizi 🤲🏼