Selimikomom sıfır kalıntı yarım ölçek koyuyorum içinden ölçek çıkıyor paketin.
Bir de sabunla normalde de bir şeyi çitiliyince çıkıyor sabun temizliği diye bir şey iyi ki var :)
Bir de ben sabunu çok severim en doğalı o bence
Banyomda bile sabun kullanırım foşur foşur :D