Sanki biraz uzun sürmüş canım benim kızımda öyle bayramın ilk gününü hastanede geçirdik tahlil yaptılarda kakada enfeksiyon çıktı antibiyotik ve probiyotik kullanıyoruz probiyotik tozdansa su şeklinde olan var onu sorun doktora bize o daha iy geldi ama benim kızım dört yaşını doldurdu Rabbim şifa versin resmen çocukları solduruyo bu ishal yaa