Merhaba,
Ben hizmet sektöründe çalışıyorum 10 yıldır.
Bebeğim bana aşırı derecede düşkün ve alerjik bir bebek şuan bacaklarında egzamalar oluştu bu derece alerjik durumumuz yoktu bir ay sonra bebeğim 1 yaşında oldugunda işe dönmem gerekiyor ama hem bebeğime bakacak kimse yok bakıcı bulamadım hemde allerjik olduğu için kreşe ve bakıcıya güvenemiyorum açıkçası. Tek çare işi bırakmam gibi geliyor ama 10 yıllık emegimi tazminat hakkımıda bırakmak içime sinmiyor.Kararsiz kaldım siz olsanız ne yapardınız?