Ayy içimi rahatlattınız teşekkür ederim ama insan bir tedirgin oluyor birde girdiğimiz ortamlarda insanlar rahatsız oluyormuş gibi davranıyorlar ay başım ağrıdı vs gibi hareketler rahatsız oluyorum üzülüyorum kafama takıyorum acaba anormal bir durum mu diye düşünmeye başladım artık