Kbrnhr 2,5 aylık bebeğim var ve emziriyorum. Normalde göğüslerim ağırırdı ama sütten dolayı olduğunu düşünüyordum. Bugün sadece sol göğsümde yumurta büyüklüğünde bi şey tutuyorum. Ve çok ağrıyor. Yaşayan oldu mu
Beril4226 Başıma gelmedi ama lütfen genel cerraha görünün.Bu kitlelerde ne olursa olsun hemen muayene olmakta fayda var 🤍