Gizmokzilla Babymom__ kaş usturasıyla alıyorum 1 buçuk yıldır. Öncesinde lazer yaptırdım uzun bir süre ama tüyler çok inceldiği için bitmedi bir türlü. Çok memnunum bebe yağıyla iyice yağlıyorum yüzümü sonra alıyorum peçeteyle siliyorum 2 3 saat yüzümü yıkamıyorum ya da başka bir şey değdirmiyorum gözenekler açık olduğu için tavsiye edilmiyor. Kaşımı ve bıyığımı kendim alıyorum onun haricinde tüm yüzümü kaş usturasıyla alıyorum. 🌸🥲
ugurbocugu Ben kaş usturası ile alıyorum ama çok memnunum. Tüylerim çok hızlı çıkar normalde ama yüzümün tüyleri çıkmıyor, kalınlaşma vs kesinlikle olmadı. Her kullanımdan sonra alkolle temizliyorum tertemiz. Kaş ve bıyığa vurmuyorum ama.