Yesimvolkanyamac 20 gğn önce spinal sezeryan oldum bende dikişlerinizde açılma iltihaplanma falan oldu mu ?
Sewwo Yesimvolkanyamac hayır benim yapıştırma zaten başlangıç bitiş yerleri çok acıyordu uzun süre acıdı ama öylebir şey çok şükür olmadı sorun nedir sizin
Tugraveannesi1907 Yesimvolkanyamac bende de açılma vs olmadı yapıştırma oldu 15 20 gün dikiş yerlerim sızladı ağrıdı ama yavaş yavaş o acı şiddeti de azaldı şuan bir sıkıntı yok eğer sorun olduğunu düşünüyorsan doktoruna git görün derim canım iltehap varsa ilerlemesn