Iyi geceler güzel anneler, 3 yaşında oğlum 1 sene önce bezini buraktı. Çişini gayet güzel sorunsuz yapıyor tuvalete ama kakasını yapmıyor. Her yolu denedik ama malesef olmadı. Kakası geldigi zaman bez taktırıyor bitincede çıkarıyoruz bezini tekrar. Aynı durum başına gelen var mı? Varsa nasıl bi çözüm buldunuz lütfen yardım edin :(