Sonsuz18 Kızlar güneş kremi c vitamini serum arbutin içeren lekelere iyi geliyormuş o serum önerir misiniz güneş kremi parlak gösteren
Gin Sonsuz18 çok severim bu markayı. Güneş kremini kullanmadım ama o da güzeldir diye tahmin ediyorum😃
Girlpower Sonsuz18 c vitaminini kullandım çok güzel ama gece yatarken sürüyorsunuz sabah kalktığınızdaki kokusu berbat
Yusaydef Sonsuz18 kırmızı peeling tonik ve leke için olanı kulalndım benim yüzüme gelmedi sivilce yaptı o kadar çok yaptı ki akne tedavisi arc yaptırmak zorunda kaldım
Girlpower Sonsuz18 bence iyi geliyor güzel ürün ama ben 3 ürün birlikte kullanıyorum peelingini falan birlikte kullanırsanız daha iyi olur buzdolabında saklamadım
Ogulluana Sonsuz18 ben kullandım düzenli kullandığımda gerçekten fayda gördüm ama düzenli kullanmak lazım bırakınca yine aynı oluyor cildiniz