Aaddaa Aptamil kullanmaya başladık bir hafta oldu o günden beri kakası yesil ve sulu 3 gundu de geçmeyen bir pişigi var aynı zaman da diş çıkarıyoruz acaba diş mi yoksa mama mi yapti bu şekilde