Busra0606 e bu normal değil mi? Yabancılarla dolu, konfor alanının dışında bir ortama giriyor. Gideceğiniz yerdeki insanlarla önceden konuşun bebeğin üzerine gitmesinler insanlar birden üzerine üşüşmezse daha kolay alışır.
Hastane konusu da normal hem yabancılarla dolu, kalabalık hem de kontrollerden rahatsız oluyorlar. Benim kızım sağlık ocağının sokağına girince başlardı yaygaraya.