Merhaba
Kedilerin bakıldığı ve aşılandığı bir sitede oturuyoruz. Bugün yeni bir kedi gördük. Ev kedisi. Tertemiz ve tasmaları var. Oğlum tasmasını tutunca kaçmak için tırnaklarını çıkardı. Pantolonuna geçirdi. Oğlum elini ve bacağını gösteriyor neren acıdı deyince
Elinde ve bacağında çok dikkatli inceledik. Ne çizik var. Ne kanama. Ne bir şey. Tırnağı girdi mi yoksa temas mı etti bilmiyorum.
Yine de bacağını elini bol sabunlu suyla yıkadım.
Sonra da banyo yaptırdık. Orada da yıkandı
Aşı gerekli mi?