annelik_delilik sürekli ağlıyordu bir çocuk devamlı ağlar mı evet ağlardı gece abartısız on dkikada bir ağlayarak uyanirdi asla sakinlesmezdi ayağımda sallayarak uyuturdm besigine koyduğum an en fazla on dk sonra tekrar ağlardı sabaha kdr ayağımda salladigim günleri hatırlıyorum tuvalete giderdm sanarsn kolu kopmuş öyle ki içli içli ağlardı kucağıma alıp oda oda gezince gayet iyi oturduğum an kıyamet kopardı yani beni sürekli kucakta gezdir gece oluncada sabaha kdr ayağında salla derdi artık sinirden saçlarımı yoldugum günleri hatırlıyorum tektim eşim gorevde olurdu gnlerce ev temizleyemedm yemek yapamadm tuvalete dahi gidemedigim olurdu beni aşırı yordu 8. Ay iki ay sürdü hem atak hem diş ikisi bir olunca mahvldm bide 18. Ay atağı var böyle zorladı beni şükür hepsi geçti gitti şimdide üç yaş sendorumu ile uğraşıyorum 🙂