Gurbettebianne Belgin tanıdığımın bebeği 3,5 aylıktı çıkarmıştı . En geç ne zaman bilemiyorum 9.ayda çıkaranda var 10.ayda da . ama mesela biz 7 ye 10 gün kala çıkarmıştık . sonra zaten devamı ard arda geldi
03saliha06 Belgin 5 aylığız ve cıktı 3 gün oldu fark edeli canım eziyeti vardı zaten şimdide diş geldi🙂
Dogalice Belgin Benim kızım 8 aylıkken çıkarttı dişini.Şuan 10 aylık sanırım yine çıkartıyor.ağzından sular akıyor.Dengesiz uyku ve huysuzluk belirtileri oluyor.İlk çıkacağını damağındaki beyazlıktan anladım bir kaç gün Sonra da çıkmıştı dişi.
Gurbettebianne Mustafa_Cinar teşekkür ederiz teyzesi 💐 az kaldı canım çıkar 👶🏻🙏 Biz 4.aydan başladık diş sorununu çekmeye agrılar şişlik salya vs ... sonra bi çıktı ard arda . Şimdi ise emerken gözümün içine baka baka baka ısırıyor ve gülüyor 🤣 tabi ben ağlamaklı 🤷♀️😊
03saliha06 Belgin mızmızlanıyor kucakta durmak istiyo diş eti kaşınıyo agzına ne alırsa elinden alırsam aglıyo ama bide sünnet olduk biz hastaneden geldik dişini fark ettim şimdide calgel diye jel aldık biraz sakinleşiyo onu yapınca değilse aglamaklı
Gurbettebianne Mustafa_Cinar tabi canım mesela her diş bir sorun her diş daha zor çıkıyor 🤷♀️ Tabi canım iyi olsunlarda 🙏🙏💐