Sena_0612 şöyle düşünmeyi denediniz mi?
Anne mutlu olduğunda bebekte mutlu felsefesiyle yola çıkarsak ;eğer anne burada içini dökerek rahatlayıp huzur buluyorsa bu bebeğinede yansıyordur. Bir kadın bir anne ne kadar zor durumda kalmışki burada paylaşarak onaylanmayı bekliyor. Belki tedirgin belki korkuyor belki kızgın belki kırgın belki çok yorgun vs vs bla bla uzar gider.
NOT: BUNLARI GÖRMEK İSTEMİYORSANIZ OKUMAYIN. Bu da sizin elinizde