simiyyy Arkadaşlar ya kurbanlık etler kasaptan geldi ve aşırı şoktayım şuan. İlk defa bu kadar yağlı kıyma görüyorum ben bunu nasıl pişircem ne yapcam nasıl yapcam nasıl olur ne diyeceğimi bilemiyorum sizin bilginiz varsa bana anlatır mısınız. Düveymiş ve düve yağlı olurmuş öyle dediler. Köfte möfte olur mu şimdi bundan
Ekvatoral simiyyy biz hep içine yağsız kıyma alıyoruz. Şimdi alamazsanız bile yağsız kıyma alıp aza azar paketleyip. Bir ondan bir diğerinden çıkarabilirsiniz. Dün biz kuyruk yağıda ekledik ilk defa güzel oluyor dedikleri için baya baya beyaz duruyordu. Hiç yağ koymadan kavurdum. Sonrada soğanı ekleyip öyle kavurdum. Müthiş bir tadı olmuştu. Börekte felanda güzel olur böyle.
Elmas16 simiyyy bu şekilde köfte olmaz dağılır. Ya biraz daha yağsız karıştırın yada lahana sarması, biber yada kabak dolması, içli köfte yada sulu yemekler yapılabilir. Annemlerinde bir sene öyle olmuştu böyle değerlendirdi lezzetli oldu
Kestanesekeri simiyyy evet düve yağlı olur ama bu etin lahmacunu patlıcan kebabı içli köftesi efsane olur biz özellikle üzerine kuyruk yağı alırız
Ensensr13 simiyyy kıyman varsa kıymaya kat yap içli köftede kullanırız biz kuyruk yağını. Eğerki bunu sade kullanmak için bir çözüm ver diyorsan ona bişey diyemem😂tek bildiğim içli köfte🤣
-_Esra_- Düve eti çok lezzetli olur yağlı da olmaz siz kıymanın içine çok yağ katmışsınız etini az katmışsınız bu fazla yağlı olmuş kıyma ne kadarsa yağsız eti kıyma yapıp içine karıştırın bu şekilde lezzet alamazsınız.