Merhaba annelerim lütfen bana yardım edin.
Bebeğim şuan 9 aylık ve iki üç haftadan beri dibimden ayrılmıyor ne iş yapabiliyorum ne yemek nede WC gidebiliyorum,adımımı odadan attığım anda kıyamet kopuyor ama nasıl bir ağlama.Bazıları diyorki bırak ağlasın,onuda denedim ama susmuyor kızarana morarana kadar ağlıyor ve mecbur işimi güçümü bırakıp alıyorum yine kucağıma.Daha emekleyemiyor ama ben onu yere koyuyorum ve oyuncaklarını veriyorum oynasın diye,ben yanında iken sorun yok ama ben öbür odaya geçince başlıyor.Bazıları diyor bu 2-3 yaşına kadar sürermiş.Lütfen yardım edin ne yapabilirim.